سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کربلای جبهه ها یادش بخیر... !
صفحه ی اصلی |شناسنامه| ایمیل | پارسی بلاگ | وضعیت من در یاهـو |  Atom  |  RSS 
این تویی که اغیار را ازدل های دوستانت زدودی تا آن که جز تو را دوست نداشتند ...آن که تو را از دست داد، چه به دست آورد ؟ و آن که تو را یافت، چه از دست داد ؟ آن که جز تو را به عنوان عوض پذیرفت، زیان کرد . [امام حسین علیه السلام ـ در دعایش ـ]
» آمارهای وبلاگ
کل بازدید :274887

» درباره خودم
کربلای جبهه ها یادش بخیر... !
....!!!
اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک... آرزوی شهادت همیشه در دلم باقیه...از خدا میخوام که نصیبم کنه.... باید رفت..باید تعلقات رو کنار بزارم برای رسیدن ..شاید این راهش باشه....یحتمل باید زودتر بار و می بستم نشد یا نخواستم نمیدونم...و حالا وقت کوچ کردن ما هم رسید..حرف زیاده اما حسی و رمقی برای گفتن نمانده ...فقط ازشهدا میخوام اگه کوتاهی کردم تو این وب حلالم کنن ..به همان آهستگی که آمدیم ،به همان آهستگی هم میرویم...کربلایی باشید... تمــــــــــــــــــــــــــــام...
» لوگوی وبلاگ
کربلای جبهه ها یادش بخیر... !
» لوگوی دوستان















» آوای آشنا
» راز خون.....

شکفتن گل رخسار یار نزدیک است

خبر دهید به یاران بهار نزدیک است

شکفته باش تو ای دل ظهور خواهی دید

که آخـرین نفس انتظارنزدیک است

**************

راز خون....

از لسان شهید سید مرتضی آوینی

* راز خون را جز شهدا در نمی یابند.

* گردش خون در رگهای زندگی شیرین است، اما ریختن آن در پای محبوب شیرینتر است ، بگو بسیار شیرینتر.

* این جنگ با تمامی جنگهایی که واقع شده-غیر از جنگهای صدر اسلام-به هیچ جنگ دیگری شباهت ندارد.نه رزم آورانی که در آن هستندشباهت به جنگجویان دارندونه وقایعی که درونش اتفاق می افتد شبیه به وقایعی است که که در جنگهای دیگر اتفاق می افتد.

* اگر فرزندان این ملت را نداشتیم که مساله مرگ برایشان حل شده بود، کار تمام بود وبه نظر من وقتی برای کسی مساله مرگ حل میشود، بزرگترین قدرت در دنیاست.

* ای شهیدای آنکه بر کرانه ازلی نشسته ای دستی برآر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون بکش.

* آنان را که از مرگ می ترسند، از کربلا می رانند ،مردان مرد،جنگاوران عرصه جهادندکه راه حقیقت وجود انسان را از میان هاویه آتش جسته اند.

* عزیز ما ،ای وصی امام عشق ،آنان که معنای ولایت را نمی دانند،در کار ما سخت درمانده اند.اما شما خوب می دانید که سر چشمه این تسلیم واطاعت ومحبت در کجاست،خودتان خوب می دانیدکه چقدر شما را دوست می داریم وچقدر دلمان میخواست آن روز که  دیدار شما آمدیم،سر در بغل شما پنهان کیم وبگرییم.

ما طلعت آن عنایت ازلی را در نگاه شماباز یافتیم.لبخند شما شفقت صبح را داشت وشب انزوای ما را شکست.سر ما و قدمتان که وصی امام عشق هستید ونائب امام زمان (عج).  <این مطلب پس از دیداری با مقام معظم رهبری ،خطاب به ایشان نگاشته شده است>. 

* زندگی زیباست ،اما شهادت زیباتر.

****************

این یکی هم داره میگذره....جمعه رو میگم... بازم........

بر من ظلمت زده یک شب بتاب......



  • کلمات کلیدی :
  • ....!!!:: 85/5/13:: 2:51 عصر | در باغ شهادت را نبندید ()

    حماسه حضور