سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کربلای جبهه ها یادش بخیر... !
صفحه ی اصلی |شناسنامه| ایمیل | پارسی بلاگ | وضعیت من در یاهـو |  Atom  |  RSS 
هرگاه کسی را دیدید که به وی زهد دردنیا و کم گویی عطا شده، بدو نزدیک شوید که حکمت القامی کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
» آمارهای وبلاگ
کل بازدید :275328

» درباره خودم
کربلای جبهه ها یادش بخیر... !
....!!!
اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک... آرزوی شهادت همیشه در دلم باقیه...از خدا میخوام که نصیبم کنه.... باید رفت..باید تعلقات رو کنار بزارم برای رسیدن ..شاید این راهش باشه....یحتمل باید زودتر بار و می بستم نشد یا نخواستم نمیدونم...و حالا وقت کوچ کردن ما هم رسید..حرف زیاده اما حسی و رمقی برای گفتن نمانده ...فقط ازشهدا میخوام اگه کوتاهی کردم تو این وب حلالم کنن ..به همان آهستگی که آمدیم ،به همان آهستگی هم میرویم...کربلایی باشید... تمــــــــــــــــــــــــــــام...
» لوگوی وبلاگ
کربلای جبهه ها یادش بخیر... !
» لوگوی دوستان















» آوای آشنا
» کربلا........

مهدیا !! چشم انتظاری تا به کی؟؟؟

خون دل در جـام زاری تا به کی؟؟؟

ماه من چون روی خود کردی نهان..

پس عیان کن بی قراری تا به کی؟؟؟

**********************************

مدتیه با خودم دارم فکر میکنم که......چه رابطه ای بین کربلا ...کفنه (خلعت)...؟؟!!!

نمیدونم درسته یا نه؟؟؟؟؟؟؟شاید اشتباه باشه.....یه نظره...

چرا بعضی از رفقا میرن کربلا با خودشون کفن میارن......چرا؟؟؟؟؟؟؟

مگه شهدای کربلا کفن داشتند....؟!

پس چه جوریه میشه بریم کربلا از شهری که شهداش بی کفن بودن ...کفن بیاریم............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

*********************

 ـــ از زیارت کربلا اومده بود....

ــ رفتم دیدنش....

وقتی فنجون آب و گذاشت روبروم...گفت بخور..این آب فراته که از زیر مزار عمو ابالفضل(ع) رد میشه… .

 کربلا ...آب فرات....تبرک....وای.....هی نگا به فنجون میکردم

زودتر دلم میخواست بردارم و بخورم....

برای آخرین بار نگاهش کردم  تصمیم داشتم بردارم دیگه....

نمیدونم چرا یه هویی دلم تکون خورد.....خیلی بابا ...دلت میاد....این آب نه به عمو ابالفضل رسید نه به علی اصغر نه به....

دیگه احساس میکردم یه چیزی تو گلوم داره سنگینی میکنه ...نه این آب از این گلو پایین نمیره....

*********************

یه جمعه دیگه....یه نزدیکای غروب دیگه.....یه غروب جمعه دیگه.....

دعا کنید که بیاد.....

برمن ظلمت زده یک شب بتاب.......

 



  • کلمات کلیدی :
  • ....!!!:: 85/4/16:: 3:28 عصر | در باغ شهادت را نبندید ()

    حماسه حضور